Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Textový editor v prostředí FLASH
Pejla, Jiří ; Žádník, Martin (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem textových editorů integrovaných do webového prohlížeče a tvorbou nového open-source editoru v prostředí Flash. Pro implementaci je využit multiplatformní jazyk haXe a nová knihovna dostupná ve frameworku Flash od verze 10 - Flash Text Engine. Výsledkem je snadno rozšiřitelná komponenta, která umožňuje označování, editaci a základní formátování textu a práci s obrázky. Editor pracuje s dokumenty ve formátu XHTML 1.0 Transitional.
Online editor obrázků
Vodák, Jakub ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro online editaci statického obrazu. Jde především o přívětivé uživatelské rozhraní a jednoduchost. K dispozici jsou základní grafické operace. Aplikace umožňuje vytváření uživatelských účtů a s tím spojenou možnost manipulace a sdílení obrázků. Je využito prostředí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript 3.0.
Online editor obrázků
Vodák, Jakub ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro online editaci statického obrazu. Jde především o přívětivé uživatelské rozhraní a jednoduchost. K dispozici jsou základní grafické operace. Aplikace umožňuje vytváření uživatelských účtů a s tím spojenou možnost manipulace a sdílení obrázků. Je využito prostředí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript 3.0.
Textový editor v prostředí FLASH
Pejla, Jiří ; Žádník, Martin (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem textových editorů integrovaných do webového prohlížeče a tvorbou nového open-source editoru v prostředí Flash. Pro implementaci je využit multiplatformní jazyk haXe a nová knihovna dostupná ve frameworku Flash od verze 10 - Flash Text Engine. Výsledkem je snadno rozšiřitelná komponenta, která umožňuje označování, editaci a základní formátování textu a práci s obrázky. Editor pracuje s dokumenty ve formátu XHTML 1.0 Transitional.
Optimalizace Flash aplikací
Jahoda, Lukáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem práce je charakteristika a popis metodik pro optimalizaci výkonu Flash aplikací a to jak pro desktopové tak i pro mobilní zařízení. Většina těchto optimalizací se věnuje Adobe AIR a Adobe Flash Player aplikacím na všech platformách jako jsou stolní počítače, mobilní zařízení, tablety a televize. Tyto techniky nelze využít ve všech projektech a zároveň většina optimalizací vyžaduje pokročilejší znalost jazyka ActionScript 3.0, což je objektově orientovaný programovací jazyk pro Flash aplikace. Práce by také měla poskytnout základní teoretické znalosti o platformě Flash a seznámení se s vývojem aplikací na mobilní operační systémy Android a iOS. Teoreticky jsou také rozebrány publikační balíčky AIR for Android a iOS Packager. Součástí práce jsou testovací aplikace, které byly testovány na desktopu a mobilních zařízeních s operačním systémem Android. Těmito testy byla ověřena účinnost daných optimalizací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.